Tuesday, November 15, 2011

Tangerine Dreams, or.....

Halloween, Withdraw ?
I know, I know!
I pulled this tangerine out of the frig, and
was...yep, was, going to add cloves to it,
and start drying it for Christmas.
But, me being me...thinking like a kid, Thank God!
Started carving...!
Now that I mentioned, thinking like a kid,
I still squish mashed potatoes between my teeth.
I peel oranges and lemons, and put the peels, in my mouth
across my teeth...to blank them out...Hahaaaaaa!
I cross my eyes, when someone is taking a picture of someone else,
and the one being photographed is the only one who sees. 
I may be of an age, but I still think like a kid!!!
I do!


Marsha @ Tattered Chick said...

We should all take a page out of your book, although my husband is always telling me I act like a kid, LOL!

Tag, you're it!!


yoborobo said...

Nothing makes me happier than to meet a fellow immature adult! YAY! Do you make rabbit ears behind people in pictures, too? hahaha! We have to have fun where we can, I say! JOL tangerines all around! xox

maddyrose said...

I knew there was a reason I like you besides that fact your work is super fantastic. It's because we're both so childish and immature. Great, huh?? xox

Cobblestone Creations said...

Well, how were you supposed to NOT carve that little fellow that came with a silly tiny hat on his head?!!!


Liz Revit said...

Lisa, it looks and sounds like you were having fun. Love the new look to your blog.

Nancy said...

oh that is too cute! you are so funny!

Have a wonderful day!
Hugs, Nancy

Maggie said...

Yay! Never stop thinking like a kid! I think it just adds tons to your creativity!